Wednesday, April 29, 2009

无聊时间~~

近公司真系吾系几掂,坐成日都系得过坐字,就来sien到我抽筋啊真系,再吾系就卑我架衰老板粮卑多多关于d会计上d野卑我做,都吾明点解,明明有自己架会计师,但系要我做(好彩中学有读过,如果吾系又卑她有排插)。。。再吾系就等都我食午餐时卑多多野我做,每次都要成3pm先可以出去食野。。。只脚痛都鬼甘她都某问下,重要我去拿以d拿果d.....,全公司得我一个男丁真系好虾d?好彩我d同事个个都对我好好。。。 haiz...受人二分四,受人钱财替人消灾咯。。。重要挨多一个月,e镬有排受。。
(所以我踢炮吾捞选择系对的)(笑)

1 comment: